2
fotot
Jaga:     
Uudised

Mida kujutab endast Vinyasa Flow jooga?

Ma armastan sporti aga see ei ole vist minu lugejatele uudis? Samamoodi nagu armastan praegu triatloniks treenimist, meeldib mulle ka vahelduse mõttes teistesse trennidesse ära eksida, eriti, kui selleks on isegi treeneri luba olemas. Nagu šokolaadisõltlasele eriti hea ja suus sulava ja ekstra šokolaadise koogi pakkumine Ja kirss ka tordi peal olemas.

Pole nii nii nii ammu Vinyasas käinud ja eile üle mitme sajandi lõpuks väisasin seda tundi. Naersin joogatreenerile, et tulin puusapainutajaid lahti venitama ning tõesti lahti said need väga korralikult venitatud nagu ka kõik muud lihased.

Mul oli kogu trenni suu naerul. Lihtsalt nii mõnus trenn oli. Ilmselt on füüsiline võimekus ikkagi veidi paranenud, sest raske polnud üldse. Vahel pakkus natuke väljakutset no näiteks poos, et üks jalg maas ning teisega peaks üles spakaati tegema ja kätega hoiad ümber maas oleva jala kinni Nagu raketiteadus või isegi veidi hullem. Ja see pidi kerge asend olema. Turtsatasin naerda ainult selle peale…

Aga ma sain sealt trennist nii palju, mida oma trennidesse integreerida. Näiteks tavaliselt plangud tüütavad pikapeale ära. Ei ma ei ütle, et 12 minutit plankimist kerge oleks, aga lõpuks hakkab ikkagi igav. Vinyasas tegimeeile nii, et esimene minut planku oli täitsa tavaline, teisel minutil tõstsime jalad matist tunduvalt laiemalt harki ja tunne oli kohe palju teisem. Järgmise minuti ajal tõstsime ka käed matist laiemalt ja ole kena proovi nii minutijagu plankida… ja kui ka see tundub igav siis kirss tordil oli käte võimalikult ette panek. Kehahoid on ikkagi korrektne ja pepu kehaga sirgelt ning kõht sees ja reied kaasatud aga käed pole õlgade all vaid ees, kaugel ees… vot see oli lahe!

Järgmine asi, mida kasutan edaspidi kerelihastetrennis, on õhus istumine, jooga mõistes tooli poos või sanskriti keeles Utkatasana.

See poos pakub väljakutset ka niisama, eriti, kui pead istuma seal minuti ja siis veel ühe ja veel ühe. AGA asjale saab mõnuga vunki juurde panna. Ole pai ja proovi järgi teha. Mine sinna poosi ja kui sa oled seal juba minuti jagu istunud, siis nüüd mine kikuvarvule ja seejärel hakka kikuvarvul olles ja tasakaalu säilitades kükkima ja tee vähemalt 10 kükki! Siis veel kümme ja siis jätka lihtsalt varvastel kükkimist. Mega lahe eks? Proovisid? Kuidas oli? Päris korralikult annavad lihased tunda eks?

Lisaks oli veel üks ülilahe küljelihaste harjutus, mille kohta ma pilti ei leidnud, aga mis küljelihased korralikult kuumaks ajaks. Oled ühel küljel käe ja sirge jala peal ning teise jala tood sirgelt ette ja käe üles ja keha sirutusse ja nüüd hakkad keha alla iste asendisse laskma ja siis tõstad jälle üles. Nagu omg, kui lahe ja nii valus. Ma raudselt hakkan seda harjutust tegema.

Lõppu ikka tavapärane savasana ning saigi tund läbi. Selle trenniga on alati üks viga, see on liiga lühike. Aga ma kindlasti üritan veel sinna trenni jõuda, et lihaseid veidi teistmoodi kaasata ja venitada.

0 kommentaari