Uudised

20 nädalat jooksulainel ehk suur arenguhüpe 

Karmen Lepp, 12. oktoober 2017, 08:00
18 nädalat Hasso juhendamisel jooksukava täidetud.Esmaspäeval jooksuvaba.Teisipäeval jooksuvaba.Kolmapäeval  8 km ühtlases rahulikus tempos (SLS kuni 145) jooks + võimlemine 5 min + 3x100 m rütmijooksud + 1 km lõdvestusjooks ja venitusharjutused. Kõik tegin ära ja suuresti enesetunde põhjal, sest mu armas pulsikell Polar M400 on vanake ja pulsivöö ka väsinud.Neljapäeval  3 km soojendusjooks + võimlemine 5 min + 2x30m põlve- ja sääretõstejooksu + 3x70m hüplemist + 5x100 m rütmijooksu + 2 km lõdvestusjooks + 2x10 kätekõverdust + venitusharjutused. Tehtud ja tehtud.Reedel jooksuvaba.Laupäeval  15 km ühtlases rahulikus tempos jooks (SLS kuni 150) + 2x100 m rütmijooksud + venitusharjutused. Tegin kõik nagu pidi. Kui klubikaaslased rahulikult õhtut nautisid ja sõid, siis mina otsustasin teha tööd oma eesmärkide nimel. Sain ka teisele peole kutse, kuid polnud tuju kellegagi sotsialiseeruda. Enne

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee