Uudised

TRENNIGA alustamiseks pole kunagi hilja (2)

Kristina Traks, 12. märts 2017, 13:00
 PantherMedia / Scanpix
Personaaltreener Monica Lauri annab nõu, millele pöörata tähelepanu eri vanusekümnendites treeninguid alustades. Kui tervis kuskilt logiseb, alusta liikumisega ettevaatlikult.

Kui 20ndates ja mõnel juhul ka 30ndates eluaastates pole väga hull, kui kohe intensiivse treeninguga alustada, siis 40ndates ja vanemana peaksid inimesed olema ettevaatlikumad. Kui on plaan alustada regulaarset treenimist, on hea lasta teha koormustest südame vastupidavuse hindamiseks, vereanalüüs ja vajadusel kontrollida lülisamba, põlve- ja õlaliigeste seisukorda. “Kui põlv või selg on andnud aastaid tunda, tasub minna arsti juurde ja rääkida oma treeninguplaanidest,” ütleb Monica Lauri. “Isegi kui kunagi on joostud, siis pärast väga pikka pausi kohe jooksma hakata ei tasuks.”

Artikkel ilmus Tervis Plussi 2015. aasta märtsikuu numbris.

PÄEVATOIMETAJA

online@ohtuleht.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee