Uudised

Sul on 10 minutit vaba aega? Tee seda EFEKTIIVSET treeningut (1)

Liigume.ee, 11. jaanuar 2017, 13:50
Foto: PantherMedia / Scanpix
Leidsid oma tööpäevas vaba hetke või soovid koduste toimetuste vahel veidi keha ja vaimu ergutada? Võta ette järgmised kolm harjutust ja anna panus oma keha toonuse tõstmisele.

Seerias sisaldab:

10 hüpet kükist
20 väljaastet küljele (10 mõlemale poole)
10 rotatsiooniga kätekõverdust

Hüpped kükist

Seisa sirgelt, jalad puusade laiuselt. Siruta käed enda ette ja lasku küki asendisse või hoiad käed kuklal. Hoia selg sirge ja rind üleval. Tõuka end läbi kanna ja hüppa nii kõrgele kui saad. Maandu pehmelt kõverdatud põlvedele. Taasta keha nii kiiresti kui võimalik ja korda hüpet. 

Foto: PantherMedia / Scanpix

Kui sa juhtumisi hüpata ei soovi, tee oma keharaskusega kükke aga tavapärasest kiiremini. See tõstab pulssi ja muudab harjutuse tehnikas järele andmata efektiivsemaks.

Väljaasted küljele

Seisa jalad puusade laiuselt ja hoia käed puusas või vabalt külgedel. Hoia kõhulihased tugevalt ja puusad otse ette suunatuna ning tee väljaaste paremale küljele. Jälgi, et su parema jala põlv oleks täisnurga all ja vasak jalg välja sirutatud. Tõuka end läbi parema jala kanna algasendisse ja korda sama teise jalaga.

Foto: PantherMedia / Scanpix

Soovi korral võid selle harjutuse asendada ka jalatõstetega, mida saad teha põrandal külili lebades, tõstes pealmist jalga sirgelt üles.

Rotatsiooniga kätekõverdused

Alusta täiuslikust kätekõverduste asendist. Hoia käed õlgade laiuselt ja käelabad täpselt õla alla kõverdatult. Hoia kogu keha pika joonena sirgelt. Tee tavaline triitseps kätekõverdus. Jäta jalad samale kohale ja liigu parema käe juhtimisel kehaga veidi paremale ning tee uus kätekõverdus. Tule tagasi keskele ja korda sama ka vasakule poole. 

Foto: PantherMedia / Scanpix

Kui kätekõverdused ei ole sinu teema, asenda need plank asendi hoidmisega.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee