Uudised

Treener soovitab: 2017. aasta TRENNINIPID! 

Kristiina Stõkova, 2. jaanuar 2017 12:35
Foto: PantherMedia / Scanpix
Uuel aastal uue hooga trenni? Motivatsiooni on aasta alguses enamasti kerge leida. "Uus ja parem mina" mõtteviis täidab spordiklubide saalid. Treener Kristina Stõkova jagab omalt poolt mõned nipid, et sa uuel aastal treeningutega paremini sina-peale saaksid ja trenniga ka järjepidevalt tegeleksid. 

Nõuanne 1: Leia endale tore trennikaaslane!

Hulga lihtsam on hommikuti enne tööpäeva ärgata ja trenni minna, kui seda üksinda tegema ei pea.

Nõuanne 2: Tehnika enne tempot!

Kosmonautide versioone on umbes samapalju kui kãtel sõrmi, ent täna tutvustan teile baasi, seda kôige ohutumat ja kahtlemata üldse mitte kergemat varianti.

Seega, et hoida oma alaselga, põlveliigeseid, õlgu ja randmeid vigastuste eest, tee selgeks üks korralik burpee, enne kui hülgeid, kalu, peapealseise jms sinna lisama hakkad.. ohutut treenimist!

Vaata korrektse tehnikaga hüppevideot Kristiina blogist http://kristiinast.tumblr.com/!

Nõuanne 3 - Tsiteerides Nike'i Baltikumi mastertrainerit: "PUHKUS ON TUGEVATELE!"

Kõik me kipume aasta alguses suure hurraaga treeningutega alustama, mistõttu unustame sageli ka kõige tähtsama - puhkuse ja vaba aja. Leia need kaks päeva nädalas, kus trenniriided jäävad puutumata ja veeda õhtu hoopiski maitsemeeli ergastades mõnes kohvikus, mine külasta mõnd etendust või poe õhtul diivanil armsama kaissu. Püüa leida tasakaal!

Nõuanne 4 - Vali omale treening, mida tõeliselt naudid ja sa ei pea end enam kordagi sunniviisiliselt trenni vedama!

Just nii, aasta viimased treeningud MyFitnessi Postimaja klubis näitasid kui hea meelega need inimesed trennis käivad - leia ka omad lemmikud!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee