Uudised

Uuel aastal uue hooga! Parem VORM ja TERVIS! 

Liigume.ee, 1. jaanuar 2017, 08:00
Foto: PantherMedia / Scanpix
Uueks aastaks endale lubadusi andes ära unusta ka tervet vaimu ja keha. Miks mitte kohe aasta alguses panna paika enda eesmärgid, olgu need kasvõi minimaalsed muudatused senises treeningrutiinis. Eesmägid ja uued algused motiveerivad meid rohkem pingutama ja aitavad soovitud rajal püsida.

Kui oled hädas trenniga seonduvate lubaduste andmisel, pakume sulle välja 10 lihtsat muudatust, mida tervisliku ja aktiivse eluviisi järgmisel kasutada:

  • Alusta igat päeva proteiini- ehk valgurikka hommikueinega
Foto: Graham Oliver
  • Tee vähemalt korra nädalas intervalltreeningut
  • Kasuta une-eelset visualiseerimist ehk võta enne uinumist 10 minutit ja kujuta ette, kuidas seatud eesmärgid täidad

Foto: Ivelin Radkov
  • Näe vaeva oma nõrkade kohtadega, sea nad tähelepanu keskpunkti
  • Viska oma menüüst välja töödeldud toidud
  • Pööra tähelepanu taastumisele ja puhkamisele
  • Pea tänulikkuse päevikut - pane iga päev kirja 6 märksõna, mille eest sa tänulik oled
  • Käi regulaarselt massööri juures
Foto: Fabrice Michaudeau
  • Leia endale suurepärane treeningpartner
  • Püüa järjepidevalt 8-tunnist ööund nautida

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee