Uudised

ZUMBATAMA! Tantsides tuju heaks ja keha energiaga laetuks! 

Liigume.ee, 23. detsember 2016 08:00
Foto: PantherMedia / Scanpix
Zumba on salsa, flamenco ja merenge muusika taustal toimuv treening, mis rohkem küll tantsupeona tundub. Just sellepärast on zumba üle kogu maailma üks populaarsemaid treeningstiile. 

Kõrge energiatasemega tundides on kombineeritud hoogne muusika ja koreograafia, mida saad ka õhtul ööklubisse tantsima minnes kasutada. Varasem tantsukogemus ei ole nõutud, zumba sobib kõigile. Tunniajane zumbatrenn põletab keskmiselt 369 kalorit, mis on rohkem kui tavaline aeroobika või kikkpoks. Zumbas põletad rasva, tugevdad kerelihaseid ja arendad painduvust.

Intensiivsuse tase: keskmine.

Zumba on intervalltreening. Tundides vahelduvad kõrge ja madala intensiivsusega tantsuliigutused, mis tõstavad pulssi ja arendavad vastupidavust.

Zumba mõjub:

Kere keskosale: jah.

Tantsides kaasad töösse küll kogu keha aga puusade välkudes saab suurema koormuse just kere keskosa. 

Kätele: ei.

Jalgadele: jah.

Hüpped ja väljaasted, mis on üks osa tantsulistest koreograafiatest mõjuvad efektiivselt just jalalihastele. 

Tuharale: jah.

Juba kaasatud kerelihaste ja jalgade tantsuline koormamine kandub ka tuharatele. Esialgu ehk hoogsa ja kergena tundunud tunni mõjud löövad eriti välja just järgmisel päeval.

Seljale: ei.

Lisaks arendab zumba painduvust, jõudu, sisaldab hüppeid ja kõrge energiatasemega harjutusi.

Zumba sobib igas vanuses ja erineva treeningkogemusega inimestele. Saad seda harrastada lõbusa seltskonnaga spordiklubis või endale DVD soetada ja kodus puusi keerutada. 

Samal teemal

17.02.2017
Treener: kui otsest eesmärki pole, tekib kiusatus käega lüüa kergemini

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee