Leia jõulusöömingute vahepeal tahtmist minna lähedastega õue lustima.Foto: PantherMedia / Scanpix
Toimetas Silja Paavle 22. detsember 2018 16:12
Käes on pühade aeg, mis toob kaasa peod ja lookas lauad. Samuti uue aasta lubadused ning soovi alustada millegi uuega. Et kõik see saaks täide viidud tervislikkust jälgides, on dietoloog Henri Ruul andnud paar mõtet, mida tasuks aastalõpu saginas meeles pidada.Söö ja joo mõistlikultTänapäeval on kombeks jõulualud kõige hea ja paremaga üle kuhjata. Keedukartul, hapukapsas, vorstid ja liha on traditsioonilised toidud, mida võib leida enamike eestlaste jõululaualt. Nendest ei pea tingimata loobuma, kuid ülesöömise vältimiseks tasub tõsta taldrikule väiksem ports. Koguseid aitab kontrolli all hoida ka väiksema taldriku eelistamine või aeglaselt söömine. Lauda istudes keskendu toidu asemel oma lähedastele ja nendega vestlemisele.Ühtlasi ei tohi kindlasti jätta enne pidu vahele päevaseid söögikordi ning tuleb tarbida piisavalt puhast vett. Suure pidusöögi ootuses varasematest toidukordadest loobumisel&n