Uudised

KAS OLED PROOVINUD? Trennitrendid, mis tulid, et jääda (1)

Liigume.ee, 18. detsember 2016, 07:00
Foto: PantherMedia / Scanpix
Paljud treeningutega seotud trendid on täna siin ja homme juba unustatud. Vibratsioonivööd, spordijoogikaalud jt on kõik oma 15-minutilise kuulsusega piirdunud. Mõned trendid on aga ajale vastu pidanud, kuna need on reaalselt toimivad ja trennile kaasa aitavad.

Spordikellad ja aktiivsusmonitorid

Poksitrennid

Lisaks spetsiaalsetele poksiklubidele, pakuvad ka mitmed spordiklubid erinevaid poksitrenne. Spordibutiikides on selleks eraldi varustuse nurgad. Poks kui võitluskunst on õhus kardiotreening, mis põletab tunni jooksul 600-800 kalorit. Poksile omane liikumine ja harjutused on väga tõhusaks treeninguks just kerelihastele.  

Mobiilsed trenniäpid

Vahel on raske ette kujutada aega kui meil puudusid nutitelefonid, piiramatu internet ja äpid. Kui soovid tõhusat treeningplaani, oma sooritust jälgida või kõige uuemaid trennilugusid harjutustele taustaks kuulata, vajad vaid oma telefoni. Enamik häid trenniäppe on saadaval tasuta ja aitavad sul ka iseseisvalt motiveeritud olla ning soovitud tulemusi saavutada.

HIIT treeningud

Kaalulangusest ja heast vormist kõnelejad jätavad harva kõrge intensiivsusega treeningule ehk HIIT treeningule viitamata. Need treeningud põletavad tavapärasest suuremal hulgal kaloreid, nõuavad trenniks vähem aega ja on seega heaks valikuks kiire eluviisiga ent trennilembelistele inimestele.

Zumba

Zumba sai alguse 1990ndatel ja on nüüdseks levinud üle kogu maailma pea igasse spordiklubisse. Zumba tõstab pulssi ja paneb keha hoogsalt liikuma. Ladina rütmid haarvad kaasa ja tekitavad sõltuvust, nii et zumbatajad on ühed järjepidevamad treenijad.

Pilates 

Pilates on treeningute valikus olnud juba mõnda aega aga tõelisse rambivalgusesse sattus see 20nda sajandi lõpus. Seda siis kui Hollywoodi superstaarid oma head vormi demonstreerides just pilatesele viitasid. Pilates keskendub kerelihaste ja just kogu keha süvalihaste tugevdamisele. Pilateses puudub küll kardiotreening aga tõhusa koormuse oma keharaskusega tagab see kõigile.

Kuum jooga

Hot Yoga nime all kuulsust kogunud uudne joogastiil on tavapärasest joogast kalorite põletamiseks tõhusam. Kuumas ruumis tehtavad joogaharjutused peaksid lisaks rasvapõletusele kehast ka jääkaineid väljutama.

Vahtrull

Treeningujärgne taastumine on oluline igale tõsisele jooksjale, ratturile või fitnesstreeningute entusiastile. Vahtrull aitab lihaseid masseerida ja venitada, pehmet kudet aktiveerida ning probleemsetele kohtadele keskenduda, et nende taastumist kiirendada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee