Uudised

Eestlased osalevad inimvõimete piire kompaval 24tunnisel jõukatsumisel 

Liigume.ee, 16. detsember 2016, 14:16
Juba sellel nädalavahetusel võtavad eestlased mõõtu maailma ühest suurimaid väljakutseid esitavast spordivõistlusest Amrap24, mille raames tuleb 24 tunni jooksul sooritada erinevaid crossfiti harjutusi. Kokku on end tänaseks mõõduvõtule kirja pannud 115 võistkonda üle maailma. Eestist on osalemas kaks kuueliikmelist tiimi CrossFit I&M boksist.  Crossfti treeneri ja võistlusel osaleva Indrek Luige sõnul on reeglid lihtsad. „Kõik Amrap24 võistlusel osalejad saavad seda teha oma koduses spordisaalis ning hindamine toimub videosalvestiste alusel. Iga tunni algul postitatakse mõõduvõtu veebilehele kolm harjutust, näiteks lõuatõmbed, kätekõverdused ja kükid. Mängus püsimiseks tuleb võistkonna peale igas tunnis sooritada vähemalt 500 kordust ning oma tulemus organiseerijatele saata. Olgu veel lisatud, et 24 tunni jooksul ei tohi võistlusel osalejad spordisaalist lahkuda. Võitjaks kuulutatakse tiim, kes on suutnud ette antud harjutusi teha kõige suurem arv ko

Mis on CrossFit?

CrossFit on treeningprogramm, mille peamine eesmärk on arendada inimese
füüsilist võimekust võimalikult mitmekülgselt. Eelmise sajandi viimasel
dekaadil Greg Glassmani loodud laiahaardeline jõu- ja vastupidavustreening
kogus esmalt populaarsust USA erivägede ja jõustruktuuride seas. Viimase
kümne aastaga on see jõuliselt laienenud üle kogu maailma. CrossFit sobib
kõigile, sõltumata vanusest ja eelnevast treenitusest.

CrossFit'i treeningkava sisaldab elemente neljalt spordialalt: võimlemine,
kergejõustik, sõudmine ja tõstmine. Liigutusvõimete arendamise meetodiks on
ühtlus-, vaheldus-, intervall-, kordus- ja vajadusel ka võistlusmeetod.
Enamus kavasid sooritatakse üldjuhul võimalikult kõrgel intesiivsusel,
muutes nii harjutuste kiirust, keerukust, mahtu kui ka kasutatavate
abivahendite raskust.

Sporditreeningu meetodite abil arendatakse sportlase teadmisi, oskusi,
vilumusi ja vajalikke võimeid.

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee