Uudised

Trenni ei jõua? Tee kodus tõhus 30-minutiline hommikutreening! 

Liigume.ee, 26. november 2016 08:30
Foto: PantherMedia / Scanpix
Järgnev treening võtab aega kõigest 30 minutit ja ei nõua mitte mingit lisavarustust. See on ideaalne lahendus kui oled reisil või lihtsalt ei leia kiires päevas aega spordiklubisse minna.

  • Soojendus (5-10 minutit)

Soojendus 1: Tuuleveskid. Leba selili põrandal, käed sirgelt külgedele suunatud ja üks jalg sirgelt. Teine jalg vii esialgu risti paremale küljele, hoia veidi ja tee sama siis ka teise jalaga. Tee mõlemale jalaga 15 kordust ja soovi korral kaks seeriat. 

Soojendus 2: Puusatõsted. Tee kaks seeriat ja mõlemas 15 kordust. 

Soojendus 3: Plank-kätekõverdused. Alusta küünartoenglamangus ja tõuse siis sirgetele käele. Seejärel liigu alla tagasi. Tee kaks seeriat ja neis mõlemas 15 kordust. 

  • Kogu keha treening (16-24 minutit)

Tee iga harjutust 30 sekundit ja ära vahepeal endale puhkepause anna. Puhka 2-3 minutit pärast kogu seeria lõppu ja alusta siis uue ringiga. Hea on kui jõuad teha 3-4 ringi.

Harjutus 1: Kükist hüpped. Sea käed kukla taha, tee kükk ja hüppa seejärel otse üles. Hoia kerelihased tugevad.

Harjutus 2: Kätekõverdus ühel jalal. Vaheta kordamööda tõstetavat jalga ja tee laihaardes kätekõverdusi. 

Harjutus 3: Mägironija. Ole plank asendis ja too jalgu "joostes" rinna alla. Seejuures jälgi, et su kehaasend püsiks ja kerelihased oleksid tugevalt hoitud.

Harjutus 4: Pöördega küljeplank. Võta küünartoenglamangus küljeplank, jalad üksteise peal. Teine käsi pane kuklale ja hakka keha ning küünarnukki maasoleva käes suunas keerama.

Harjutus 5: "Jack" hüpped. Alusta seistes jalad koos ja käed kõrval ning hakka seejärel hüppama jalad harki ning käed üles. Kannad peavad maha toetuma ja maandu pehmetele põlvedele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee