Uudised

SEISA SIRGELT! Paranda oma rühti - preemiaks enesekindlam olek ja hea tuju 

Liigume.ee, 25. november 2016, 08:30
Foto: PantherMedia / Scanpix
Rühi parandamine on tegelikkuses käitumise muutmine. Rühi korrigeerimiseks ja parandamiseks pead sa sellele kogu päeva jooksul tähelepanu pöörama. Seda kuni õige hoiak salvestub lihasmällu ja hea rüht iseenesest paigas on. 

I samm: Säti end ümbritsev keskkond head rühti soodustavaks

II samm: Tee jõutreeningut õige koormuse ja tehnikaga

Valesti sooritatud harjutused mõjuvad kogu su kehale negatiivselt, sh rühile. Kui püüad raskete harjutuste puhul viilida on tõenäoline, et harjutus ise muutub küll kergemaks, kuid samas kahjustad sa oma keha. Jõutreeningu puhul peetakse paremaks lahenduseks seisvaid ja oma keharaskusega tehtavaid harjutusi, kuna nende puhul on sul väiksem võimalus end vigastada või tehnikaga eksida.

III samm: Rüht mõjutab tuju ja tuju mõjutab rühti

Kui sunnid end suurelt naeratama, muudab see sind lõpuks rõõmsamaks. Sama juhtub ka siis kui seisad sirgelt ja korrektse rühiga. Samuti nagu on meie närvid seotud, et tagada seos näolihaste ja tuju vahel, on ühendus ka kehahoiaku ja tuju vahel. Mõtle hoiakut parandades näiteks, et näed välja kui enesekindel boss! Sirgelt seistes ja liikudes jääb sinust koheselt parem ning enesekindlam ja väärikam mulje, ühtlasi tunned sa seda ka ise.

Reaalsuses ei ole sul kogu päeva, et konkreetsele lihasgrupile keskenduda, teatud lihaseid pingutada, teisi venitada ja lõdvestada. Sa võid treeningus pingutada aga kui spordiklubist välja astudes oma rühi ja keha õige kasutamise unustad, pole ka lihaste ega võhma treenimisest kasu. Sea heale kehahoiakule kõrgem prioriteet ja järgi seda nii trennides kui ülejäänud toimetustes. Õige pea märkad muutust ja sa ei pea sellega enam eraldi tegelema, vaid saad suurepärast tulemust nautida!

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee