Uudised

Tahad VASTU PIDADA? Lisa oma menüüsse just need toiduained! 

Liigume.ee, 19. november 2016, 08:00
Foto: PantherMedia / Scanpix
Kas sööd toite, mida peaksid, et su organismile oleks tagatud piisav energia, toitained taastumiseks ja valmisolek järgmisteks treeninguteks?

Vastupidavust toetavate toitude osas on erinevaid arvamusi ja igaüks saab teha omad valikud, aga on mõned kindlad sarnasused, mida toiduaineid valides jälgida - köögiviljad, vitamiinirikkad puuviljad, mineraalid ja antiosküdandid, kasulikud rasvad, valgud ning kvaliteetsed süsivesikud. Kui peaksid oma kööki varuma vaid 10 toiduainet, siis keskendudes vastupidavusele, peaksid valima just need:

  • lõhe
  • kirsid
  • lehtkapsas
  • kooritud piim
  • banaanid
  • sojaoad ja -kaste
  • kaerahelbed
  • roheline tee
  • tomatid
  • täisterapasta

Samal teemal

23. november 2016, 14:40
Viis nippi, kuidas lapsi köögivilju sööma panna
21. november 2016, 00:10
Video: miks armastavad inimesed lennukites tomatimahla

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee