Uudised

Imelised TRIITSEPSID kõigest 15 minutiga! 

Liigume.ee, 14. november 2016 08:30
Foto: PantherMedia / Scanpix
Kadestamiseväärsete triitsepsite saamiseks ei pea sa enam tunde jõusaalis veetma, vajad selleks vaid 15 minutit! 

Just kui arvasid, et käes on turvaline paksude kampsunite aeg, on tegelikult käes aastalõpupeod ja teised toredad sündmused, kus muuseas oma keha üle uhkust tunda saad. Lisaks biitsepsile ka triipsepsi treenimine annab sulle võimaluse end hästi tunda ka varrukateta riietuses ja aitab kaasa üleüldisele ainevahetusele. 

Tee järgnevaid harjutusi, kasutades ka 2-3 kiloseid raskusi ja treeningpalli, kolmel korral nädalas ja saad võbisevatele käsivartele üsna pea hüvasti öelda.

1) Ühe käe press

A Toetu vasakule küljele, jalad koos ja põlved veidi kõverdatud. Aseta oma vasak käsi paremale õlale. 
B Suru parem peopesa vastu maad ja tõsta oma keha, sirutades samal ajal paremat kätt kuni see on täiesti sirge. 
Tee 12 kordust ja vaheta seejärel poolt.

2) Kätekõverdus pallil

A Tule plank asendisse ja toeta jalad stabiilselt pallile. Hoia käsi teineteisele veidi lähemal kui on õlgadevaheline laius. 
B Kõverda käsi aeglaselt kuni küünarnukid jõuavad 90-kraadise nurga alla, seejärel suru end uuesti üles sirgetele kätele.
Tee 12 kordust.

3) Käte kõverdamine üle pea

Leba selili pallil või pingil ja siruta mõlemad käed üle pea, hoia mõlemas käes endale sobivat raskust. 
A Kõverda küünarnukke nii, et sinu käsivarred oleksid põrandaga paralleelselt. 
B Siruta aeglaselt käsi ja langeta need algasendisse. 
Soorita 12 kordust.

4) Käte sirutamine üles

Seisa põlved kergelt kõverdatult, käed üles sirutatult ja küünarnukid kõrvade lähedal. Hoia kahe käega raskust, näiteks hantlit.
A Kõverda küünernukke 90-kraadise nurga alla.
B Kasuta triitsepsit, et käsi sirutada ja suru hantel aeglaselt tagasi üles. 
Tee 12 kordust.

5) Triitsepsi kätekõverdus

A Võta põrandal olles sisse kätekõverduse asend, käed täpselt õlgade all.
B Hoia küünarnukke keha lähedal ja langeta keha. Hoia kõhulihased ja tuharad pingutatud. Naase algasendisse.
Tee harjutust 12 korda.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee