Uudised

Võta eeskuju taimetoitlastelt! 

Liigume.ee, 18. oktoober 2016 12:04
Foto: PantherMedia / Scanpix
Taimetoitlased väldivad loomse liha söömist keskkondlikel, eetilistel ja tervislikel põhjustel. Kahjuks võib selline dieet tekitada teatud inimestel toitainete puuduse. See kehtib juhul kui taimetoitlus ei ole korralikult läbi mõeldud ja planeeritud. Järgnevad toiduained on olulised taimetoitlaste menüüs aga kindlasti tasub need oma toitukordadesse lisada ka kõigil teistel. 
  • Kaunviljad
  • Pähklid, pähklivõi ja seemned
  • Kanepi, lina ja chia seemned
  • Tofu ja teised minimaalselt töödeldud liha asendajad
  • Kaltsiumi sisaldavad toorpiimad ja jogurtid
  • Merevetikad/adru
  • Toitepärm
  • Kasvatatud ja frementeeritud taimsed toiduained
  • Täisteratooted, teravili
  • Koliinirikkad toidud
  • Puu- ja köögiviljad

Taimetoitlased väldivad liha ja loomse päritoluga toiduaineid. See piirab teatud toitainete saamist ja paneb rõhu teistele. Hästi planeeritud menüü ja selles sisalduvad toiduained, tagavad nii kõigesööjatele kui taimetoitlastele hea tervise ja organismi tasakaalu. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee