Uudised

10 kardioharjutust, mida sügiseses looduses teha võiksid 

Liigume.ee, 11. oktoober 2016 08:45
Foto: PantherMedia / Scanpix
Sa ei ole ehk veel valmis päikseliste ilmadega saalitrenni või jõusaali kolima. Õnneks on sul vaja vaid ilmale vastavaid riideid ja tahet trenni teha, loodus ootab sind igal ajal. Oleme reastanud mõned efektiivsed harjutused, mida saad sooritada oma keharaskusega ja juba mõne aja pärast tehtud töö vilju nautida.

  • 10 kaugushüpet - iga hüppe järel liigu tagasi algpunkti. 
  • 10 käekõverdust - kas põlved maas või päkkadel.
  • 15 sumokükki - hoia jalad puusadest laiemalt ja varbad väljapoole suunatuna. 
  • 15 burpee hüpet - alusta hüppega õhku ja siis liigu läbi hüppe plank asendisse. 
  • 20 jalgaratturi väntamist - ole selili, käed kukla taga ja liiguta vastaskäe küünarnukk vastaspõlve vastu ning tee sama vaheldumisi mõlemale poolega.
  • 20 mägironijat - ole plank asendis ja too jalgu vaheldumisi oma rinna alla ilma puusi tõstmata.

Arengu jälgimiseks võid iga harjutuse puhul aega võtta ja järgmisel korral võrrelda, kas suutsid harjutuse kiiremini sooritada. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee