Uudised

STOP! On aeg puhata! 

Liigume.ee, 8. oktoober 2016 08:30
Foto: PantherMedia / Scanpix
Leia enda jaoks parim viis, kuidas taastada nii keha kui vaimu, et oleksid järgmisteks väljakutseteks valmis. 

Kuigi võib tunduda, et puhkepäev on justkui liigne laiskus, taastab lõõgastumine su organismi ja annab võimaluse seda järgmises trennis taas arendama hakata. Ka pärast kehva või liiga lühikest und tunned sa end halvasti, sinu kognitiivsed võimed on piiratud, keha väsinud ja üldine olemine udune. Sama juhtub ka organismiga, kui sa ei anna kehale võimalust intensiivsest treeningust taastumiseks. Kasvab vigastuste tekkimise oht, süveneb lihaskangus, sooritusvõime langeb ja lõpuks pärsib see kõik ka motivatsiooni. Nö kohustuslikult treeningplaani ajastatud puhkepäev ergutab sind pärast kiiret lõõgastumist taas sportima!

Puhkepäev ei tähenda voodis lesimist. Kui sinu tavapärane treeningrütm on kõrge intensiivsusega, võiksid puhkepäeval näiteks jalutuskäigu ette võtta ja loodust nautida. Kui sinu treeningkava on pigem rahulik või mõõdukas, saad endale lubada veidi akiivsema puhkepäeva. Selleks sobivad hästi meeskondlikud sportmängud, aktiivne liikumine looduses ja ka meelt vabastav venitamine. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee