Uudised

NII SAAB KA: 7 asja, mida võiksid teha, kui trenni ei jõua 

Liigume.ee, 26. september 2016, 07:48
Foto: PantherMedia / Scanpix
Neid päevi kipub ikka ette tulema, kus plaan on jõuda trenni, aga midagi tuleb vahele. Et sel päeval siiski midagi tervislikku enda heaks teha, muuda oma päev füüsiliselt aktiivseks näiteks nii: 

  • Istuva töö korral tõuse iga veerandtunni järel püsti ning tee mõned kerged harjutused või liigu veidi kontoris ringi.
  • Kui sa ei leia aega pikema jalutuskäigu jaoks, kõnni lühikesi distantse, aga mitu korda päeva jooksul. Jalutuskäik enne tööleminekut, väike käimisring lõuna ajal ning pärast tööpäeva lõppu.
  • Kui vaatad televiisorit, siis tõuse diivanilt iga reklaamipausi ajal. Proovi sel ajal nõud ära pesta, pesu kuivama panna, hambaid pesta või endale jalavanni teha.
  •  Vali alati trepid lifti asemel. 
  • Pargi auto kaugemale kui vajalik.
  • Ostlemas käies proovi igas poes riideid.
  • Perekonna ja sõpradega lävides eelista söömingule sportlikke ühistegevusi: minge koos jalutama, mängige, tehke sporti.
  • Tööta aias ning korista - kõik need on igapäevased füüsilised tegevused, mis mõjuvad tervisele hästi.


Allikas: www.shape.com

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee