Uudised

12 rühmatreeningut, mida iga mees võiks proovida! 

Liigume.ee, 19. september 2016, 07:42
Foto: PantherMedia / Scanpix
Klassikaline rühmatreeningu mõiste on muutunud järjest vabamaks, sest treeningvõimalused on varasemast märksa laiemad, muutes ka meeste ja naiste osakaalu treeningsaalides.

Rühmatreeningud, mida ka mehed võiksid kindlasti proovida:

·         siserattatreening

·         ÜKE – üldfüüsiline treening, mis ühendab jõu ja vastupidavuse.

·         Jooga, Pilates, Tai Chi – tasakaalustavad keha ja vaimu treeningud.

·         Master of Movement – treening kus põhilisel kohal on liikuvuse arendamine ja mitmekülgne liikumine

·         Vastupidavus- ja jõutreeningud:  LesMills BodyPump – muusika saatel jõutreening kangi, raskuste ja step-platvormiga; LesMills BodyAttack – jõu ja vastupidavustreening, LesMills GRIT Strenght & CXWORX – lihasjõulu arendavad lühikesed (25-minutit kestvad) väljakutsuvad intervalltreeningud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee