Panthermedia Scanpix
Liigume.ee 29. juuni 2016 21:00
Kas sul on raske treeninguks aega leida? Lapsed on vaja lasteaeda viia ja sealt tuua, toit valmistada, pesu pesta. Tuleb tuttav ette? Anname sulle 8 soovitust, kuidas treeninguks aega leida.


1.    

Määra 

kindlaks, millised õhtud ja millal on "

minu aeg"

, mil saad treenida. See aitab ülejaaänud perekonna plaanid paika panna selleks ajaks. Alusta 1-2 tunnist nädalas.


2.     Kui võimalik, 

jaluta tööle ja tagasi

. Proovi jalutada iga päev nii palju kui võimalik ning viibida värskes õhus vähemalt 30 minutit.


3.     Osta koju mõned 

treeningvideod

, nt. jooga, pilates, jõutreening, poks, ning treeni pärast laste magama minemist. Muuda harjumuseks pikk 

jalutuskäik

sõbranna, naabri või kaaslasega vähemalt kahel õhtul nädalas. 

Ära tunne end süüdi

 selles, kui paned lapsed filmi vaatama selleks ajaks kui ise treenid.




4.     Kord nädalas 

õpi midagi uut

, näiteks tantsu, mägironimist, ujumist või midagi muud


5.     Kui päeva jooksul ei ole jõudnud end liigutada, 

tee kodus mõned harjutused

, isegi kui kulutad selleks vaid 10-20 minutit. Kasuta enda keharaskust kõhulihaseharjutuste, kükkide, hüpete, väljaastete ning kätekõverduste jaoks. Kasuta oma fantaasiat.


6.    

Osta 

koju mõned 

lihtsad treeningvahendid

 ning tee oma isiklik ringtreening näiteks tasakaalupalli, hantlite ning hüppenööriga.


7.    

Ärka 

tund harjumuspärasest 

varem 

ning mine välja jalutama või jooksma või tee kodus joogat.