Programmid | Sinu treener

Crosstrainer algajale 

Liigume.ee, 8. juuli 2015, 12:01
Järgnevalt mõned treeningplaanid algajale. Esmalt on toodud kaks erinevat treeningplaani, mida treeningprogrammis kasutada.

Treeningprogramm A

5 min soojendust, madal takistus (aste 1 - 2) 5 min tempot veidi kiirendada, madal takistus (aste 1 - 2) 1 min, takistust suurendada (aste 3 – 4) 5 min madalam tempo, madal takistus (aste 1 – 2) 1 min takistust suurendada (aste 3 – 4) 5 min taastav koormus, madal takistus (aste 1 – 2)

Treeningprogramm B

5 min soojendust, madal takistus (aste 1 - 2) 5 min tempot veidi kiirendada (aste 2 - 3) 5 min tempot ja takistust suurendada (aste 4 – 5) 5 min madalam tempo, madal takistus (aste 2 – 3) 5 min taastav koormus, madal takistus (aste 1 – 2)

1. NÄDAL

Esmaspäev – treeningprogramm A, kestvus 22 min Teisipäev – puhkepäev, aktiivne jalutamine Kolmapäev – treeningprogramm A, kestvus 22min Neljapäev – puhkepäev Reede – treeningprogramm A, kestvus 22 min. Laupäev – puhkepäev, aktiivne jalutamine, jalgrattasõit jm Pühapäev – puhkepäev

2. NÄDAL

Esmaspäev – treeningprogramm A, kestvus 22 min Teisipäev – puhkepäev, aktiivne jalutamine Kolmapäev – treeningprogramm B, kestvus 25min Neljapäev – puhkepäev, kerge ujumine, jalgrattasõit jm Reede – treeningprogramm A, kestvus 22 min. Laupäev – puhkepäev, aktiivne jalutamine, jalgrattasõit jm Pühapäev – puhkepäev, aktiivne jalutamine

3. NÄDAL

Esmaspäev – treeningprogramm B, kestvus 25 min Teisipäev – puhkepäev, aktiivne puhkus, venitusharjutused, saun Kolmapäev – treeningprogramm B, kestvus 25 min Neljapäev – puhkepäev Reede – treeningprogramm B, kestvus 25 min. Laupäev – puhkepäev, aktiivne jalutamine, jalgrattasõit jm Pühapäev – puhkepäev

4. NÄDAL

Esmaspäev – treeningprogramm B, kestvus 25 min Teisipäev – puhkepäev, aktiivne jalutamine Kolmapäev – treeningprogramm B, kestvus 29 min Neljapäev – puhkepäev, venitusharjutused, saun Reede – treeningprogramm B, kestvus 29 min. Laupäev – aktiivne tervisekõnd 60 min või kepikõnd 45 min jm Pühapäev – puhkepäev, venitusharjutused, saun

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee