Sinu treener

Vaata pildiseeriat, kuidas end viie lihtsa võimlemisharjutusega vormis hoida 

Silja Paavle, 24. märts 2019, 19:28
Modell: Maria, riided: Lindex Foto: STANISLAV MOSHKOV
Pärast tundidepikkust istumist lennukis, rongis või autos on igaühel esimene soov visata end oma majutuskohta külili. Tegelikult on parim viis reisiväsimuse peletamiseks hoopis veidi võimelda. Ja tegelikult aitavad need viis lihtsat võimlemisharjutust sind ka kodus vormis püsida.

Rääkimata sellest, et see aitab sind ka vormis hoida. Seejuures ei maksa endale esitada mingeid vabandusi, et ümbruskonnas pole jõusaali või sa ei tea, kus asuvad jooksurajad. Portaal Livestrong tuletab meelde, et võimlemine on sama oluline kui ärikoosolekud. Ning mis kõige parem: neid saab teha ka ilma igasuguste seadmeteta. Tegelikult ka kodus, kui pole end tahtmist kuskile jõusaali vedada.

Veendu ise!

1. Jõuharjutused reisikotiga.
Kas teadsid, et reisikott on treeninguks äärmiselt mugav? Painuta end tooli või voodi kohale, põlvita ühe jalaga, teine jalg hoia sirgelt. Ühe käega toeta toolile või voodile ning teisega tõsta kotti üles nagu seda kaaludes kuni rindkereni ning langeta kotti aeglaselt alla tagasi. Soovitatav on teha 15 kotitõstet kolm korda kummalegi kehapoolele.

2. Kükita seina najal.
Pane selg vastu seina ning libista end mööda seda alla, kuni jalad on 90 kraadise nurga all. Kui oled end juba soojaks saanud, tee seda üks jalg ette sirutatuna. Soovitatav on harjutust teha 30 – 60 sekundit järjest kolm seeriat.

3. Harjutused jalale.
Seda harjutust tehes istu esialgu voodile või toolile, pane käed kukla taha. Üks jalg hoia kindlalt maas, teine tõsta enda ette üles. Siis tõuse toolilt püsti ühte jalga ees hoides ning lasku taas aeglaselt sirge seljaga istuma. Tee kummagi jalaga nii kuus korda järjest, kokku kolm harjutusteseeriat.

5. Harilikud kätekõverdused.
Tegelikkuses on need nagu kätekõverdused algajale. Pane käed toolile või voodile ning tee kätekõverdusi 10 – 15 korda kolme harjutuseseeriana.

Samal teemal

28. veebruar 2015, 14:37
Milliseid harjutusi tasuks jõusaalis teha?
11. veebruar 2015, 12:31
ÕHTULEHE VIDEO: Kuidas istumine tervist kahjustab?
9. veebruar 2015, 18:16
Wii sportmängud – on nendest kasu?
8. veebruar 2015, 15:23
Kuidas süüa pärast trenni?

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtuleht.ee