Vaimse tervise eest hoolitsemisel ei tohiks tähelepanuta jätta ka oma füüsist.

Foto: Erakogu
Silja Paavle 28. september 2022 13:06

Talve saabudes ja päevavalguse lühendes tunneme end tihti loiuna, kogeme meeleolu langust ja kohati võib ilmneda isegi hooajalise depressiooni sümptomeid. Õnneks on tänapäeval palju nutirakendusi, mis aitavad meil oma emotsionaalse heaolu eest hoolt kanda ja ärevust leevendada.

Vaimse tervise tähtsust igapäevaelus rõhutatakse põhjusega kui tegurit, mis aitab tagada õnneliku ühiskonna. „On rõõm tõdeda, et iseenda aitamiseks on üha enam ilmumas ka nutikaid tööriistu, mis toetavad meie emotsionaalset hügieeni,“ kommenteerib tehnoloogiaekspert ja Huawei Eesti koolitusjuht Jekaterina Mishina ning toob välja neli rakendust, mis aitavad inimestel oma vaimse heaolu eest hoolt kanda.

1. Alusta päeva värskena

Kvaliteetne uni on üks olulisemaid tegureid, mis toetab mitte ainult meie vaimset, aga ka füüsilist tervist. Nimelt ligikaudu kolmandiku oma elust veedame magades ja selle kvaliteedi tagamiseks ei piisa ainult mugava madratsi soetamisest - oluline on välja selgitada ka oma une optimaalne kestus ja mõista hea puhkuse kõige olulisemaid omadusi.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99