Sardiinid on kaltsiumi ning oomega-3-rasvhapete rohked

Foto: Pexels
Liigume.ee 8. aprill 2022 18:30

Enda liigutamisest on tolku rohkem, kui selle kõrvale teha tarku toiduvalikuid. Siit leiad nimekirja toiduainetest, mis peaksid olemas olema iga tervisesportlase toidulaual.

Kaunviljad sisaldavad nii häid valke kui süsivesikuid, seepärast aitab nende söömine lihaseid pärast trenni taastada, kirjutab Daily Mail. Eriti mugav on osta konserveeritud ube, läätsi ja kikerherneid ning nendest toitu valmistada.

Kaerahelbed on täis aeglaselt imenduvaid süsivesikuid ja on heaks magneesiumiallikaks. See tähendab, et need hoiavad kõhu täis ning aitavad ka lihastel koormusest taastuda. Eriti mõnus on kaerahelbeid süüa näiteks küpsiseks valmistatuna - nende küpsetamisega saab hakkama igaüks!

Sardiinid on kaltsiumi ning oomega-3-rasvhapete rohked. Neist on kasu tervisele tervikuna, kuid eriti luude ja lihaste tugevana hoidmisel.

Hapendatud toidud soodustavad ja toetavad seedeprotsesside tööd.

Kuivatatud puuviljad on heaks vahepalaks.

Mesi on antibakteriaalsete ja tervendavate omadustega. Seda süüa on kasulik, sest treeningud kipuvad sageli keha ja immuunsust kurnama, kuid mesi turgutab seda jälle vastupidavaks.