Foto: Pexels
Liigume.ee 17. juuni 2022 23:05

Muusika ei loo treeningutes pelgalt meeleolu, sellel võib olla kasu ka soorituse tõhususele. Kuidas, kirjutab Women´s Health.

* Muusika aitab tempot hoida. Teadlaste sõnul kurdavad sõidu ajal muusikat kuulanud jalgratturid vähem ebamugavustunde üle võrreldes nendega, kes treenivad vaikuses. Sama kehtib jooksjate kohta, muusikaga sünkroonis tatsuv jooksusamm parandab sooritustulemusi.

* Muusika aitab tohkem trenni teha. Teadlased on leidnud, et valju muusika saatel suudavad naised rohkem raskeid harjutusi teha.

* Muusika aitab kauem vastu pidada. Erinevate uuringute andmeil parandab muusika vastupidavust koguni 15 protsenti.

* Muusika aitab väsimust ennetada. Muusika kuulamine tõmbab trennilt tähelepanu ära ja tänu sellele oled pärast rassimist vähem väsinud.

* Muusika aitab paremaid tulemusi saavutada. Teadlaste hinnangul on nii, et kui inimesed treenivad endale meelepärase muusika saatel, on nende tulemused pärast kuud aega treenimist paremad kui neil, kes treenisid ilma muusikata.

* Muusika kuulamine aitab trennist taastuda. Uuringute andmeil taastuvad raskest trennist paremini need, kes jätkavad muusika kuulamist ka pärast treeningut.