Liikumine ja tervis | Sinu treener

Pinged kasvavad üle pea? Vaid paari minuti pikkune meditatsioon aitab! 

Toimetas Silja Paavle, 14. oktoober 2021 11:30

Dalí Getter Karat

Foto: Kersti Niglas

Kui enne tähtsat kohtumist või koosolekut, kuid ka mõnel tähtsal teemal suhtlemist kipuvad pinged üle pea, tasub appi võtta vaid paari minuti pikkune Osho sisemise naeratuse meditatsioon.

Osho nimi on vähestele võõras. See hindi müstik ja õpetaja on tuttav läbi tema eneseabi- ja meditatsiooniraamatute. Õnnekoolitaja Dalí Getter Karat soovitab praktiseerida Osho sisemise naeratuse motivatsiooni, mis aitab vaid mõne minutiga lõdvestuda ning olla hetke iseendaga. Seda meditatsiooni on hea teha näiteks enne tähtsaid kohtumisi või koosolekuid, aga ka enne oma kõige armsamatega suhtlemist, et leida üles sisemine naeratus ja suhelda armastuse leebest ja pehmest kohast.

Meditatsioon

· Istu turvalises kohas.

· Toeta ennast, et saaksid lõdvestuda, ava kergelt suu, lõdvesta alalõualuu, luba endal hingata pinnapealselt ja lõdvestunult.

· Tunne, kuidas hakkad naeratama, aga ära naerata suuga, vaid justkui rinnaku või kõhuga. Kujuta ette, kuidas kõhust avaneb lilleõis ja naeratab. Selline sisemusest algav naeratus levib üle kogu sinu keha ja tunned, kuidas sul on lõõgastav ja rahulik naeratus, mis täidab sind seestpoolt. Sisse tekib isegi kerge surin.

· Mine vaiksesse mõnusasse kohta enda sees, mis naeratab ja hoia sellega kontakti. Kanna seda kohta kogu aeg endaga kaasas.

· Kui kaotad iseendaga kontakti, tuju läheb halvaks või välismaailmas juhtub midagi, mis sind reageerima paneb, siis tead, mida teha. Sule jälle silmad, hinga lõdvestavalt ja tunne, kuidas naeratus sinu sees hakkab tärkama.

Kui meditatsioonist jääb väheks, on võimalik õnnelik olemist harjutada ka 30 päeva pikkusel väljakutsel, mida õnnekoolitaja Dalí Getter Karat korraldab juba novembris.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee