Sinu treener

Tahad, et trennist oleks rohkem kasu? Need kolm elustiiliharjumust aitavad! 

Toimetas Silja Paavle, 10. oktoober 2021 15:28

Kui keha jääb vedelikupuudusse, ei suuda ta harjutusi maksimaalsel tasemel sooritada.

Foto: Unsplash

Kas sa oled mõelnud asjaolule, et treeningu tõhusust mõjutab ka sinu elustiil? Verily Mag toob välja neist kolm olulisimat.

* Korralik uni. Puhkus ja taastumine on need, mis aitavad treeningust võimalikult palju kasu saada, sest kurnatud keha ei luba sul oma võimeid maksimaalselt rakendada. Korralik uni on oluline igal juhul, kuid pärast rasket trenni peaksid vähemalt kaks ööpäeva pausi taastumiseks tegema.

* Valgud ja süsivesikud. Sa ei tohi keha trenni kõrvalt nälga jätta. Trennijärgse vahepalana on hea süüa nii valke kui süsivesikuid sisaldavaid toite, need aitaad vastupidamist nõudvatest treeningutest taastuda. Jõu- ja painduvustreeningute korral oleks pärast treeningut mõistlik süüa valgu- ja süsivesikuterikast, kuid vähese suhkrusisaldusega toite.

* Piisav veejoomine. Jooma peab nii enne trenni, trenni ajal kui pärast seda, sest vedelikupuuduses keha ei suuda harjutusi maksimaalsel tasemel sooritada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee