Sinu treener

Teeme tutvust näojoogaga: harjutus, mis tõstab suunurgad ülespoole (1)

Silja Paavle, 10. oktoober 2021 11:22

Mai-Liis Kivistik näitab harjutust suunurkade tõstmiseks.

Foto: Erakogu

„Näos on üle 50 erineva lihase, mille passiivsus muudab naha lõdvaks. Kui neid lihaseid treenida, on võimalik kortse siluda, välja näha värskem, säravam ning rõõmsam,“ näojooga õpetaja ja loodusterapeut Mai-Liis Kivistik.

Ta kinnitab, et näojoogat regulaarselt harrastades on võimalik kirurgilise sekkumiseta oluliselt noorem ilme saada.

Kuidas alustada näojoogaga?

Mai-Liis soovitab näojoogaga alustades teha enne alustamist oma näost pilti. See aitab progressi jälgida. Harjutusi on hea teha peegli ees, et asendid oleksid õiged. Harjutusi tehes tasub ka jälgida, et selg oleks sirge ja hingata sügavalt nina kaudu sisse ja välja.

Et saavutada paremaid tulemusi, tasub enne harjutuste sooritamist niisutada nahka mõne kvaliteetse näoõli või näopalsamiga.

Näojoogat võiks teha 5-10 minutit, 5 päeva nädalas, ent mida rohkem seda teha, seda kiiremad ja paremad on tulemused.

Harjutusi on kogu näopiirkonnale – leevendada saab kortse silmade ja huulte juures, isegi hoiduda topeltlõuast ning kurjusekortsust, trimmida põski ja kaela. Tihti kipuvad suunurgad alla vajuma, mis jätab mulje nagu meil oleks halb tuju. Kivistik jagab harjutust, mis aitab suunurki tõsta.

Harjutus suunurkade tõstmiseks

· Naerata

· Lükka keel suust välja ja keele ots suuna üles

· Liigu aeglaselt paremale 5 sekundit

· Vaheta poolt ja liigu vasakule 5 sekundit

· Kokku 3x(5+5) kordust, iga 10 korra vahel tee puhkepaus

· Jälgi, et otsmik ja õlavööde on pingest vabad

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee