Toitumine | Sinu treener

Personaaltreener soovitab nädalavahetuse filmiõhtuteks ideaalset snäkki 

Silja Paavle, 23. aprill 2021 11:37
Nacho-hakkliha suupisteampsudFoto: Erakogu
Kinno veel minna ei saa, aga tunned juba suurt puudust nende mõnusate nacho’de järele, mida põneviku kõrvale süüa sai? Ära muretse, personaaltreener Siim Kelner soovitab toitvat nacho’de retsepti, mis on kino omadest isegi paremad.

Nacho’d on juba selle pärast head, et nad on veidi tervislikumad kui tavalised kartulikrõpsud. Lisaks on nendest väga lihtne teha üks põnev snäkiroog. „Praadides juurde näiteks hakkliha saab lihtsast snäkist hoopis kerge õhtusöök, kuna see muudab vahepala kohe oluliselt toitvamaks. Mida proteiinirikkam hakkliha, seda parem,“ ütleb Kelner. Lisaks on nacho’de kõrvale lihtne lisada ka erinevaid värskeid koostisosi, näiteks avokaado sobib hästi.

Nacho-hakkliha suupisteampsude jaoks läheb vaja: 400 g veisehakkliha, 1 pakk (180 g) nacho-krõpse, 1 pakk takomaitseainet, 1 purk (230 g) takokastet, 80 g riivitud juustu. Serveerimiseks: 1 avokaado, 1 purk rohelisi teravaid jalapenosid, 1-2 dl hapukoort, hakitud lehtpeterselli.

Valmistamine: Laota nacho’d ahjuplaadile nii, et need üksteist veidi kataksid. Prae hakkliha pannil, maitsesta takomaitseainega. Jaga nacho’dele hakkliha, tõsta peale väikesed takokastme törtsud ja puista üle riivitud juustuga. Küpseta ahjus 200 kraadi juures 10–15 minutit, kuni juust on sulanud. Serveeri kohe pärast ahjust võtmist. Laota peale kuubikuteks lõigatud avokaado ja jalapenorõngad. Sortsuta siia-sinna ka veidi hapukoort.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee