Toitumine | Sinu treener

Personaaltreener soovitab: lihapallid kergest kanast 

Toimetas Silja Paavle, 20. aprill 2021 12:46
Suvikõrvitsaga kanapallid ja avokaado-pestokastmega.Foto: Erakogu
Kas sa mäletad, millal viimati ise lihapalle tegid? Aga oled sa proovinud ka lihapalle suvikõrvitsa ning avokaado-pestokastmega? Personaaltreener Rauno Rikberg soovitab vanakooli retsepti valmistada tavalise loomaliha asemel kanahakklihast.

Lihtne viis, kuidas enda menüü kergemaks muuta on teha rohkem toitu kanalihast. Rauno soovitab ka lihtsa sammuna asendada loomaliha mingites roogades kanaga. „Alati pole suuri muudatusi vaja teha – lihtsalt asenda näiteks klassikaliste retseptide tegemisel loomaliha kerge kanaga.“

Lihapallide puhul soovitab ta nende sisse lisada veel näiteks ka suvikõrvitsat. „See on hea ning lihtne viis, kuidas enda menüüsse lihtsalt rohkem köögivilju tuua,“ soovitab personaaltreener

Suvikõrvitsaga kanapallide ja avokaado-pestokastme valmistamiseks läheb vaja: 300 g Fitness kanafilee hakkliha, 180 g suvikõrvitsat, 30 g basiilikulehti ja kergelt hakitud tilli ning peterselli, 1 küüslauguküüs, sorts sidrunimahla ja riivitud sidrunikoort, 1 sl kõrvitsaseemneid, 2 sl oliiviõli,1 avokaado, soola, pipart ja õli praadimiseks

Valmistamine: Riivi 100 g suvikõrvitsat, sega näpuotsatäie soolaga ja jäta seisma. Tükelda ülejäänud suvikõrvits, küüslauk ja lisa ürdid, kõrvitsaseemned, sidrunimahl ja –koor ning õli ja surista saumikseriga ühtlaseks pestolaadseks seguks. Maitsesta soola-pipraga. Pigista riivitud suvikõrvitsast vesi välja – võid seda teha lihtsalt käte abil või kasutada tihedat sõela. Sega suvikõrvits hakklihaga ja lisa supilusikatäis pestot. Sega korralikult läbi ja veereta 3-4 cm läbimõõduga pallid, mida pruunista pannil õlis veeretades kokku u 4-5 minuti jooksul. Lase kaanega kaetult või fooliumi all mõni minut puhata. Sel ajal haki kahvli abil avokaado viljaliha ja sega ülejäänud pestoga. Serveeri koos lihapallidega.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee