Toitumine | Sinu treener

Personaaltreener soovitab: taljesõbralik kanakotlet kodujuustu ja suvikõrvitsaga 

Toimetas Silja Paavle, 30. märts 2021 22:24
Kankaotletid suvikõrvitsa ja kodujuustugaFoto: Erakogu
Kas teadsid, et rannahooajani on jäänud ainult kaks kuud? Tekkis kerge paanika? Sa isegi ei tea, kus su trenniriided on ja tervislikule menüüle pole juba ammu mõelnud? Õnneks teab personaaltreener ja Talleggi saadik Rauno Rikberg üht väga head kanakotlettide retsepti, mis on just hea roog, millest rannakeha vormimisel alustada.

Vaja läheb: 300 g Fitness kanafilee hakkliha, 100 g suvikõrvitsat, 100 g kodujuustu, 1 muna, 1 küüslauguküüs, 1 sl chia-seemneid, 0,5 tl kuivatatud tüümiani, 0,5 tl jahvatatud kurkumit, ¼ sidruni mahl ja riivitud koor, soola, pipart

Valmistamine: Riivi suvikõrvits, maitsesta kergelt soolaga ja jäta ootele, kuni ülejäänud koostisosi ette valmistad. Selleks pressi küüslauguküüs läbi küüslaugupressi, klopi lahti muna ja sega kõik koostisosad hoolega kokku.

Treener soovitab just Fitness kanafilee hakkliha, kuna see on väherasvane ja koosneb puhtast lihast. „Kurkum annab kodumaisele linnulihale isuäratava kuldpruuni jume ning kodujuust ja suvikõrvits muudavad kotletid veel mahlasemaks ja ülimalt toitvaks,“ lisab Rikberg.

Pigista suvikõrvitsamassist välja liigne vesi ja sega ka see kotletitainasse. Vormi kotletimass kaheksaks ühesuuruseks pallikeseks. Kuumuta pannil keskmisel kuumusel rasvaine, vajuta kotletipallid lapikuks ja prae mõlemalt poolt nii minutikese jooksul mõlemalt poolt jumekaks. Tõsta kotletid küpsetuspaberiga kaetud ahjupannile ja järelküpseta 180-kraadises ahjus veel u 8 minutit.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee