Sinu treener

Hingamisharjutus, mis viib seljavalu 

Toimetas Silja Paavle, 16. veebruar 2021 12:39
Tasakaalukeskuse hingamisterapeut Monika PalmFoto: Erakogu
Tasakaalukeskuse hingamisterapeut Monika Palm soovitab hingamisharjutust, mis aitab leevendada või hoopis kaotada seljavalusid. Harjutus pikendab selga, toetab alakõhu lihaseid ja eemaldab pingeid õlgadest ja kaelast.

* Leia mugav asend, kas istudes, lamades või seistes. Silmad on avatud ja lõug natuke allapoole suunatud.

* Hinga kogu harjutuse ajal läbi nina loomulikul viisil, suunates oma sissehingamine sabakondi suunas. Tunneta, kuidas sisse hingates ribid tõusevad eemale puusadest.

* Hinga välja nii, et alakõht muutub lamedamaks.

* Jätka hingamist, suru õlad tahapoole ja alla ning pikenda oma selga. Siruta oma kael ja pea kergelt ülespoole nagu veniksid pikemaks. Sellega on esimene hingamistsükkel lõppenud.

* Korda eelnevaid samme vähemalt 5 minutit. Pikemalt tehes on kasu suurem.

* Kui lõpetad harjutuse, võta endale mõni hetk. Kui istusid või lamasid, tõuse aeglaselt. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee