Foto: Tatjana Iljina
Kai Ilp | Video: Tatjana Iljina 31. detsember 2020 12:34
Jõulukuul vajab kõht erilist tähelepanu, sest pidulauas kipume maitsvate toidupaladega liialdama. Ent mis seal ikka kurta, kui mõni kiloke on juurde kasvanud, selle võrra tuleb võimlemismatil rohkem pingutada!

Tasub siiski teada, et võime oma kõhulihaseid treenida nii palju kui jaksame, aga kui söögiga liialdame, ei paista ilusaks vormitud lihased pehme kõhupadjakese alt välja. Seepärast pidage söömisega ikkagi piiri! Igapäevaelus kontrollige pidevalt oma korsetilihaseid, hoides neid mõõdukas pinges.

Siin kirjeldatud koordinatsiooniharjutus annab peale kõhulihaste tööd ka ajule. Kuna alaselg on toetatud vastu maad, on see selja suhtes turvaline.

- Võtke sisse lähteasend: lamage selili, jalad tõstetud ja kõverdatud põlvedest täisnurga all. Käed on sirutatud ette lae poole.

- Viige üks käsi üle pea ja sirutage samal ajal vastasjalga. 

- Tulge tagasi lähteasendisse ja korrake liikumist teise käe ja jalaga.- Jätkake korduste tegemist sujuvalt endale sobivas rütmis, kuni tunnete väsimust.Mõnusat jõuluaega!