Toitumine | Sinu treener

Mida personaaltreener sööb? 

Toimetas Silja Paavle, 8. juuli 2020, 12:35
HommikusöökFoto: Erakogu
Mitmed sooviksid toituda sama distsiplineeritult nagu treenerid ning omada oskusi ja teadmisi, mis aitaksid otsustada, mida süüa ja mida vältida. Tasub siiski silmas pidada, et see, mida ja kui palju sööb sinu sõber, elukaaslane või treener, ei pruugi olla sinu jaoks piisav või võib olla hoopis liiga palju. Personaaltreener Siim Kelner jagab enda ühe päeva menüüd, ent rõhutab seejuures, et toitumine on väga individuaalne.

Enne täpsema menüü tutvustamist soovib Siim ära mainida, et toitude valmistamise au kuulub tema abikaasale. Toitumise poolelt on oluline mitmekesisus. „Kindlasti ei suuda ma iga päev süüa ainult brokkolit, riisi ja kana. See ei ole minu jaoks jätkusuutlik. Samuti on mu söögikorrad võrdlemisi toitvad ja rammusad. Minu jaoks on see vajalik, kuna ma teen ja annan igapäevaselt trenne, mis tähendab, et ma olen füüsiliselt väga aktiivse elustiiliga,“ ütleb Siim. Seega peaks iga inimene oma toitumise puhul arvestama kindlasti, kui palju ta liigub.

Kui Siimul tekib isu, millegi kindla järele, mis ei ole ilmtingimata tervislik, siis ta otseselt ei keela seda endale. „Eks ma proovin ikka tervislikemaid alternatiive eelistada, aga kui ma tahan šokolaadi, siis ma söön šokolaadi. Midagi muud süües ei rahulda sa seda tegelikku isu, sööd üle ja lõpetuseks võtad šokolaadi ka ikkagi,“ ütleb Siim.

Hommikusöök

Siimu hommikusöök on võrdlemisi uhke. Kolm muna-muffinit American bacon peekoni ja juustuga. „Tunduvad keerulised, aga tegelikult on neid kiire ja lihtne valmistada. Vooderdad muffinipannil kõik augud peekoniga, iga augu sisse lööd ühe muna ja katad juustuga. Paned ahju ja ongi valmis,“ õpetab Siim.

HommikusöökFoto: Erakogu

Muffinite kõrvale sõi treener lisaks ühe võileiva singi, juustu, kurgi ja tomatiga. Muidugi ei puudunud korraliku hommikusöögi kõrvalt ka must kohv.

Lõunasöök

Lõunasöögiks sööb Siim kotlette, mis on tehtud Extra Protein Power hakklihast ja peedist. „Hakkliha ostes ma jälgin, et see oleks võimalikult taine, sest seda kõrgem on valgusisaldus lihas, mis on vajalik lihasmassi kasvatamise ja säilitamise jaoks ning ka selleks, et luud püsiksid tugevana,“ räägib Siim.

LõunasöökFoto: Erakogu

Kotlettide kõrvale tegi Siim riisi ja värsket salatit avokaadost, tomatist, punasest sibulast ja feta juustust. „Oluline on, et taldrikul oleks ka köögivilju. Mina üritangi, kas mingite roogade sisse, nagu näiteks kotlettide, panna mingit köögivilja või siis eraldi salatit juurde teha,“ ütleb Siim

Õhtusöök

Õhtusöögiks oli treeneril Extra Protein Power sealihasteigi rullid. „Need valmivad taisest ning õhukesest seavälisfilee lõikudest. Keera filee American bacon peekoni sisse ning peekoni ja liha vahele pane ka veidike juustu,“ õpetab Siim. Muidugi ei puudunud söögikorrast ka köögiviljad, milleks olid küpsetatud bataat ning porgandi ja õuna salat.

ÕhtusöökFoto: Erakogu

Siim lubab endale ka magusat. Päeva jooksul sööb ta ära kaks pakki kohupiima. „See võib olla maitsestatud või maitsestamata. Sõltub, mille järgi parasjagu isu on,“ ütleb Siim lõpetuseks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee