Toitumine | Sinu treener

Pead dieeti? Need neli märki viitavad, et peaksid rohkem sööma 

Liigume.ee, 26. juuni 2020, 23:20
Foto: Pexels
Kui sööd vähem ja jälgid toidus olevate kalorite hulka, on sul võimalik kõige lihtsamalt kaalust alla võtta. Kuid - kaloreid peab olema piisavalt, sest see annab energia kõigeks muuks. Ka kaalulangetamiseks.

Kui sa sööd liiga vähe, aeglustub nimelt ainevahetus, hoiatab portaal MyFintnessPal ning toob välja neli märki, mida täheldades peaksid oma toidulauale jõudva toidu kogust suurendama.

Pidev väsimustunne. Kui sööd vähem, kui keha energia tootmiseks vajab, ei jaksa sa enam midagi teha ning sind kimbutab pidev väsimustunne. Pea meeles, et isegi siis, kui sul on plaan kaalu langetada, vajab keha kõiki toitaineid, vitamiine ja mineraalaineid.

Pidev halb tuju. Kui ärritud sageli, võib see olla samuti märk energiapuudsest. Kõige sagedamini viib tuju süsivesikute puudus.

Kinnine kõht. Dieedi ajal seedesüsteemi töö aeglustub, eriti, kui keha saab ühtäkki liiga vähe toitu. See tähendab aga kõhukinnisusega kaasnevaid hädasid.

Kangekaelselt paigal seisev kaaluseier.  Kui lisakilod ei kao vaatamata pingutustele, võib asi olla selles, et sa sööd liiga vähe. Keha vajab kütust ka kaalulangetuseks. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee