Sinu spordiala | Sinu treener

PUHKUS KÄES? Vormi hoidmiseks järgi neid soovitusi! 

Liigume.ee, 20. juuni 2020 12:06
Foto: PantherMedia/Scanpix
Mida teha, et puhkuse ajal kaalu ei lisanduks?

Siit leiad mõned nipid, kuidas vältida puhkuse lõppedes tööle tagasi veeremist ja naasta hoopis paremas vormis, kirjutab Women's Health Magazine.

Kuigi puhkus ja kaalu alandamine ei tundu käsikäes käivat, siis pole see siiski võimatu.

1. Söö maitsvat, kuid tervislikku toitu. Suvi on aeg, kus saab nautida erinevaid värskeid puu-ja juurvilju. Selle asemel, et premeerida end kookide ja muu ebatervislikuga, valmista midagi maitsvat hoopis kohalikest saadustest.

2. Liiguta end iga päev. Olgu selleks siis jalgrattasõit, jalutuskäik või lihtsalt rannas palli mängimine.

3. Lihtsalt puhka. Väidetavalt aitab kaalutõusule kaasa ka pidev stress. Kui ennast aga puhkuse ajal lõdvaks lasta ja lihtsalt olla, võib nii mõnestki pingelise tööga kaasa tulnud kilost vabaneda.

4. Selle asemel, et minna autoga või ühistranspordiga, kõnni jala. Näiteks, kui lähed kuhugi reisile, siis uuri ümbrust jalgsi, mitte ära hüppa esimese liikuva asja peale. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee