Sinu treener

Viis märki, mis ütlevad: „Oled end eriolukorras unustanud. Viimane aeg on trenni minna!“ 

Liigume.ee, 16. mai 2020, 20:38
Kui tunned end pidevalt väsinuna, liikumine võtab hingetuks ja masendus kipub kallale, püüa end ravida regulaarsete treeningutega.Foto: Pexels
Kui jätsid eriolukorras end lohakile, võiksid end nüüd koondada ning iga päev oma tervise nimel vähemalt pool tundi. Kui tõesti aega napib, siis jäta mõni päev vahele. Kuid mitte juhul, kui märkad enda juures neid viit asja, on viimane aeg treeninguks.

* Sa oled sageli haige. Kui viirushaigused hakkavad sulle kergesti külge, suurenda füüsilist koormust - nii tõstad ka keha vastupanuvõimet, sooviab Business Insider. Pealegi on läbi viidud hulgaliselt uuringuid, mis kõik kinnitavad - kui teed regulaarselt trenni, on su immuunsüsteem tugevam.

* Sul on kõht kinni. Kui liigutad end regulaarselt, soodustad sa ka seedeelundite tööd ja ennetad nii kõhukinnisust.

* Sa hingeldad liikudes. Hingeldamine on kõige levinum märk selles, et füüsilise aktiivsusega on lood kehvad. Kui hakkad hiingeldama näiteks trepist liikudes ja varem sa seda ei teinud, on see märk nõrgenenud südame-veresoonkonnast ja aeglasemast ainevahetusest. Mõlemad paranevad mõõduka trenniga.

* Sa oled masenduses. Treenimine soodustab kõigi nende hormoonide, mis parandavad tuju, mälu ja töövõimet, tekkimist. Sestap on treening hea vahend kurvameelsuse, depressiooni ja ka ärevuse vastu.

* Sul on raske magama jääda. Muuhulgas parandab treening ka keha sisemise kella tööd, see aga reguleerib uneaega. Kui sind vaevab unetus, võid abi otsida enda liigutamisest.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtuleht.ee