Jaga:     
Uudised

27 kuud BodyBalance'iga

15. august 2015 astusin ma Audentese Spordihalli uksest sisse, et alustada oma kolmanda Les Millsi treeningute programmi juhendamisega. Otsus tuli üsnagi lihtsalt – tegin senini suurel hulgal kardio- jm lihasvastupidavuse treeninguid, mistõttu taastumisaega jäi väheks. Aega minu keha ja meele eest hoolitsemiseks jäi väheks. Tundsin, et on vaja…

Mida ma siis veel ei mõistnud on see, et sellest saab minu lemmikprogramm. Selleks ajaks olin omandanud juba BodyVive´i ja BodyAttacki treeneri litsentsid, ent minu südame on võitnud viimane. Minu esimene BodyBalance´i kava oli nr 70, mis treenerite meelest on olnud ka üks parimaid. Võib-olla oli asi õnnestunud kavas, mis mind niivõrd puudutas või milleski muus, aga midagi ses siiski oli… midagi sellist, mille pärast tahan parem juhendaja Sinule olla.

Ja siin ma olen, täpselt 4 päeva on jäänud selleni, mil astun Helsinki sadamas laevalt maha, et võtta suund Forever Herttoniemi klubisse, kus muide ka mu BodyAttacki Initial Training toimus, ning alustada 3 päeva kestva Advanced Instructor Module koolitusega. 3 päeva ja 8h päevas. See tundub ikka päris hull, aga tulemus on see-eest, ma isegi ei kahtle selles, et suurepärane ning kogu raha ja vaeva väärt.

The Advanced Instructor Module is all about taking you from a great instructor to a rock star instructor. You will during the three-day training deepen your knowledge of the program you teach as well as the coaching, connection and performance key elements.

Siin tõsises treeningute ja personaaltreeningute maailmas üha enam kaheldakse rühmatreeningute väärtuses – kas on ikka eesmärgipärane, kas on ikka ohutu ja kas on üldse kasu sellest? Mina kui truu rühmatreeningute guru ütlen, käsi südamel, et on. On küll! Sest esiteks, kõik inimesed ei seagi endale eesmärke, vaid saavad rõõmu liikumisest. Meie, treenerite, asi on panna inimesed liikuma ohutult ja õpetada neid oma keha tunnetama ning vastavalt tegutsema. Just see keha tunnetus on aga mure number üks. Paljudel seda lihtsalt pole. Ütled neile, et “pinguta oma tuharalihast”, aga tulemus on null. Ütled neile, et “aktiveeri kerelihas” ja vaadatakse pahatihti nõutult otsa.

Siinkohal aitab BodyBalance päris hästi välja, eriti siis, kui sul on hea treener vastu vaatamas. See on joogast, tai chist, pilatesest ja venitustehnikast inspireeritud treening, mis parandab Sinu liikuvust, lihasvastupidavust, tasakaalu ja mis kõige tähtsam, siis meelerahu – see on Sinu aeg… Pea lihtsalt meeles, kõike saavutad muidugi alles siis, kui järjepidevalt selles trennis osaled.

Loe Kristina blogi http://www.kleitjatoss.ee/blogi/.

0 kommentaari