Jaga:     
Uudised

Sinu KODUNE trennipesa

Spordiklubis on seltskond ja suur valik treeningvahend aga ka kodus treenimisel on omad plussid!

Aeg. Võidu saad aja arvelt, mille muidu kulutaksid asjade pakkimiseks, klubisse minemiseks, riiete vahetamiseks, koju sõitmiseks.

Ise valid, millal treenid. Saad vormi parandada just siis, kui selleks aega ja tahtmist on, mitte ei pea ootama, millal klubis trenn toimub.

Raha. Kodus treenimine ei vaja lisainvesteeringuid. Pole vaja osta uusi tosse ega trennisärki.

Privaatsus. Kui tunned end ebamugavalt teiste ees riietudes, pelgad oma käestläinud kumerusi või tunned end noorte seas vanana, saad kõrvalise tähelepanuta vormi parandada.

Oma muusika. Kui su muusikamaitse ei kattu klubides pakutavaga, saad trenni teha kas või klassikalise muusika või raske roki saatel.

Trenni on kõige mõnusam teha, kui

- tuba on veidi jahedam – 19–20 kraadi,
- saad jälgida end suurest peeglist,
- varud ruumi enda kehapikkuse jagu, nii et saaksid astuda ka sammu kõrvale,
- tõstad eemale toataimed ja vajadusel mööbli,
- seisad kohas, kus pea kohal pole laelampi,
- oled vaibal, mis ei libise, või puhtal vaibata põrandapinnal.

Ettevaatust koormusega!

Kuigi inimene on loomult laisk ega kipu üle pingutama, pead teadma märke, mille järgi hinnata, et oled liialt hoogu läinud.

Koormus on liiga intensiivne, kui

- oled näost tulipunane ja suu ümber on valge ring,
- hingeldad nii, et sul on treenides raske isegi paari sõna arusaadavalt hääldada,
- kui sul on pärast trenni süda paha,
- harjutusi tehes tehnika kannatab.

Artikkel ilmus täismahus Tervis Plussi 2014. aasta oktoobrikuu ajakirjas.

0 kommentaari