Jaga:     
Uudised

Kuidas jälgida jooksukava ja samas mitte hulluks minna?

Minu esimene jooksukava oli Crisi koostatud. Polnud mul üldse aimu kuidas ja kas saan kõik tehtud nii nagu vaja. Usun, et minu küsimused ja eneses kahtlemine võis paras katsumus olla treenerile. Õnneks sain kõik vastused ja kõik toimis nagu vaja. Kohandamist minu elu järgi oli päris hulgaliselt (töögraafik, lasteaiapeod, hoolduslehed). Uued isiklikud rekordid alistusid ühe aasta jooksul. Olen igavesti tänulik sellise võimaluse ja toetuse eest. Koostöö kandis vilja ja Prantsusmaalt tuli koju uus Eesti naiste rekord 24h jooksus, mis oli mu teine ultrajooks elus.

Mida avastasin "töö" käigus:

  • Kuni 5 lööki üles/alla kirjas oleva pulsi kohta on igati okei joosta. Tõusud ja langused mängivad ka rolli.
  • Kui paarsada meetrit jääb nõutud distantsist puudu või üle pole üldse hullu. Oled inimene ja kõike võib vahele tulla.
  • Jookse tundega - naudi teekonda parema vormini, kella pidev jälgimine tekitab stressi ja täpses arvus liigselt kinniolemist.
  • Häälesta end vastavalt trennile. Kui on aeglane ja pikk jooks, siis kuulagi rahulikku muusikat või hoopis loodushääli ja jälgi linde taevas, lilli murus ja tunneta vastutulevat tuuleiili. Lõigutrennis anna endast päeva parim ja naudi jalgade lendu.
  • Pane süda/laik ka teistele Polari kellaga treenijatele, kes tunnustust väärivad. Enda motivatsioon tõuseb. Endomondos või kus iganes oma jooksu jälgid ja tuttavatel/trennikaaslastel silma peal hoiad. Saa osa teiste rõõmust!
  • Alati saab uuesti vormi kui järjepidevus tagasi tuleb ja piisavalt kannatust ning suts tahtejõudu on. Trennivaba periood ei ole maailmalõpp.
  • Kiiremaks saab aja ning õige treeninguga. Oled alati kiirem diivanil istujatest!
  • Pühendunult pole telekas prioriteet. Töö, kodu, trenn ja uni. On perioode, kus teler ongi mitmeid nädalaid seinast väljas - ajaraiskamine.
  • Tee seda mida armastad!

Loe Karmeni jooksublogi http://jooksublogi.blogspot.com.ee/.

0 kommentaari