Jaga:     
Uudised

Vastikud komistuskivid trennis: SÜDA ON PAHA

Süda on hirmus paha!

Miks hakkab trennis paha?

“Iiveldust võib trennis põhjustada ka enne trenni söödud toit – kas on vale olnud portsu suurus, söömise aeg või toidu sisu,” selgitab õigete otsuste tähtsust Marge Rull ja rõhutab, et oluline on igaühe individuaalne suhe mõne toiduainega – mis tunde see kõhus tekitab. 

Kuidas vältida raskustunnet kõhus?

1. Kui tead, et mõni toiduaine teeb su olemise raskeks, väldi nende söömist trennipäeval.

2. Jäta suurema toidukorra ja trenni vahele vähemalt kaks tundi. Trenni on kergem teha, kui kõht on mõõdukalt täis.

3. Trennipäeval väldi toite, mis tekitavad puhitust ja gaase.

4. Hea mõte on loobuda ka vürtsikast toidust, mis võib põhjustada trenni segavaid krooksatusi.

5. Kui tunned nälga vahetult enne trenni ja on suur soov midagi suhu pista, ei tee kerge näksimine halba. Näljatunde peletab näiteks viil musta leiba. 

SOS, kui sõid valesti!

Kui oled enne treeningut liiga palju, raskesti seeditavat või valet toitu söönud, siis

- võimalusel lükka trenni veidi edasi,
- otsusta kergema treeningu kasuks,
- rühmatreeningus tee kaasa väiksema koormusega,
- loobu hüpetest ja keha keskosa lihaste treenimisest.

Artikkel ilmus täismahus Tervis Plussi 2015. aasta veebruarikuu ajakirjas.

0 kommentaari