Jaga:     
Uudised

Suvel parimasse vormi! JOOGAGA!

Kogu perega joogasse!

Joogatreener Sirli Viirg: Vali liikumiseks ala, mida kõige rohkem naudid, ning harrasta seda koos inimestega, kelle seltskonnast rõõmu tunned. Nii püsid tegus kogu suve, ilma suure pingutuseta. Minu lemmik on vinyasa flow’ jooga. Suvi on pere ja lähedastega koos olemise aeg. Miks mitte teha midagi hoopis uut ning võtta lapsed trenni kaasa? Nii lastel kui ka vanematel on joogatrennis lõbus. Lapsed aitavad venitusharjutusi teha ja võivad olla lisaraskuseks, muutes trenni intensiivsemaks.

Mida vinyasaga alustaja trennist oodata võib? Trenn koosneb soojendusest, päikesetervitustest ning lihasjõu-, tasakaalu- ja lõõgastusharjutustest. Ühest asendist teise liigutakse korrapäraselt, sünkroonselt hingates, mis teeb liikumise sujuvaks. Joogaga saad tugevama ja painduvama keha, parandad vastupidavust ja tasakaalu ning kiirendad ainevahetust.

On müüt, nagu oleks jooga väga lihtne trenn, millest õiget intensiivsust kätte ei saa. Tunni jooksul on võimalik põletada 300–600 kilokalorit. Harjutuste intensiivsust saab igaüks ise reguleerida, tehes selle nii kergeks või raskeks, kui soovi on. Jooga pakub kõigile midagi.

Väljavõte Tervis Plussi 2015. aasta juulikuu ajakirjast.

0 kommentaari