Jaga:     
Uudised

Rullid on? Sõidad ka? Rullituuri uus hooaeg on käes!

UusMaa Rullituur on Põhja-Euroopa suurim erinevatest distantsivalikutest kokku pandud kiir-rulluisutamise sarivõistlus, millel osalemine on jõukohane erineva vanuse ja oskusega harrastajatele. Eesmärgiks on rulluisutamise kui meeldiva suveharrastuse propageerimine laste, harrastajate ja sportlaste seas. Tuuril pakutakse vaheldusrikkaid võimalusi rullimiseks erinevates Eestimaa paikades.

UusMaa Rullituur 2017 ETAPID:

1. 11. juuni - Tabasalu Rulluisumaraton
2.  9. juuli - Pärnu Rulluisumaraton
3.  6. august - Jõgeva Rulluisumaraton
4.  3. september - Tallinna Rulluisumaraton

PROGRAMM etappidel:

  • 9:30 Võistluskeskus avatud, numbrite väljastamine ja kohapealne registreerimine
  • 11:00 PISIRULL
  • 11:20 TuttiFrutti Lastesõit
  • 12:00 Rulluisumaratoni ühisstart
  • 12:01 Rulluisumaratoni NAISTE start
  • 14:30 MyFitness Poolmaratoni start
  • 14:31 Rahvarulli start
  • 15:30 Autasustamine ja loosiauhindade jagamine

Programmi distantside kellaajad võivad muutuda vastavalt etapi raja eripärasustele. Täpne etapi programm kellaaegadega kajastatakse etapi juhendis.

PISIRULL ootab osalema kuni 8 a rulluisupõnne. Siin pole oluline võit, vaid osavõtt ja kõik pisirullijad saavad medali, karastusjoogi, jäätise ja palju muud toredat.
TuttiFrutti Lastesõit on kuni 12 a laste võistlus, kus kiiremad saavad poodiumile ja kõik tublid lõpetajad osalejamedali, toidukoti ja osa loosiauhindadest.
RAHVARULLI distants on mõeldud kõigile vähese treenituse ja kogemusega rulluisuhuvilistele, kelle eesmärgiks pole võidukihutamine, vaid hea võimalusena, oma sõprade, pereliikmete, või uute rullisõpradega koos, turvalisel rajal rulluisutamise põnevuse avastamine. 
MyFitness POOLMARATON on võistluseks noorte vanuseklassidele ja heaks prooviks ning parajaks pingutuseks igale tublile harrastajatele. Kui oled piisavalt "fit" siis oledki valmis läbima poolmaratoni tunniajase pingutusena, või oluliselt kiiremini, kui veidigi juurde harjutad!
RULLUISUMARATON on sport, võistlus ja enese proovilepanek. Rulluisumaraton on üks väheim pingutust nõudev kestvusspordiala maratonidistants. Rulluisumaraton on jõukohane kõigile! Rajal aitavad aeglasemate hoogu hoida tempomeistrid, kelle maratoni lõpuajaks on seatud 1:59 ja 2:15! Kui üksi ei jaksa, siis koos on kindlasti kergem!!!

Registreeri ennast või oma võistkond https://www.rullituur.ee/et/registreerumine?original_competition_id=1942!

0 kommentaari