Jaga:     
Uudised

Nädal Erik Orgu toitumiskavaga

Olen juba nädalakese jälginud Erik Orgu toitumiskava. Kirjutan uuesti lahti, et miks mulle oli JÄLLE vaja seda toitumiskava. Tegelikult polnudki aga oli paar suurt aga. Ma polnud päris kindel, et kas ma oma päevase aktiivsuse juures söön ikka nii palju, kui pean.

Kuna toitumiskava on tehtud just sinu andmeid arvestades (+ aktiivsus) siis toon välja oma esmaspäevase toitumiskava (+ õun õhtul) pildis ja kirjeldan ka aga koguseid ma ei lisa. See poleks aus nii minu, sinu kui ka toitumiskava koostaja suhtes.

Hommikusöök:

Praeõun kohupiimaga

  • õun
  • ricotta kohupiim
  • mesi
  • kaneel

Nii hea kooslus ja nii hea magus amps hommikuks. Üks lemmikutest (lemmikuid on veel päris palju.

Lõuna:

Kala sidruniriisiga

  • pangafilee
  • kurk
  • valge riis
  • vahukoor
  • kookosrasv
  • ürdisool
  • till
  • sool
  • sidruk

Tohutult maitsev kogu kraam aga selle söögiga läks mul küll kõht väga kiiresti tühjaks.

Õhtu:

Sealiha küpsetatud õunaga

  • sea kaelakarbonaad
  • õun
  • redis
  • kurk
  • hapukoor
  • peakapsas
  • kookosrasv
  • sool
  • paprikapulber
  • mesi

Vahepala

  • õun

Ja enne magama minekut söön ma iga päev ühe õuna ära.

See postitus on ka neile, et kes mõtlevad sellele, et toitumiskava kujutab end vaid porgandi ja kapsa närimist. Kaugeltki pole nii. Ja samuti on see postitus ka neile, et kes otsivad endale toitumiskava. Olen varem teinud postituse oma mustmiljon toitumiskavast ja sellest saad lugeda SIIT.

Loe ka Viigi teisi postitusi https://maratoniaasta.wordpress.com/blog/.