Jaga:     
Uudised

7 lihtsat viisi vibratsiooni tõstmiseks

On’s seda üldse vaja? Eks valiku teeb igaüks ise, ent… Mida rohkem võngud sa rõõmu, rahu ja armastust, seda mõnusam on su elu. Mida rohkem oled hirmus, kurbuses ja pettumuses, seda madalamal sagedusel võngud. Vibratsiooni tõstmiseks pole vaja teha hookus-pookust, tuleb vaid meelde tuletada see, mida juba oskad. Ja siis tolle imelise seitsmiku järgi toimetada.

Need seitse lihtsat viisi räägib all videos pikemalt lahti India juurtega Londonis sündinud ja kasvanud, nüüd Ameerikas elav PANACHE DESAI, kelle ma avastasin enda jaoks paar aastat tagasi täiesti “kogemata”. Pärast ta veebinaride kuulamist tellisin kõhklemata Panache’i raamatu Discovering Your Soul Signature: A 33-Day Path to Purpose, Passion and Joy – see suurepärane lugemine õpetab päev-päeva haaval ära tundma nii avardumist ja rõõmu ahistavaid kui ka toetavaid emotsioone.

Kodulehel tutvustab Panache end kui enesearengu õpetajat ja vibratsiooni katalüsaatorit. Viimase mõiste seletab ta lahti nii: “Katalüsaator on see, kes-mis kiirendab sündmuse või muutuse kulgu. See on inimene, kelle jutt, entusiasm või energia muudavad teised inimesed sõbralikumaks, innukamaks, tegusamaks.”

Siin minu vabatõlge neist seitsmest viisist vibratsiooni tõstmiseks. Kui tahad, saad allapoole kerides kuulata-vaadata videost kogu Panache’i juttu. Ja kui tahad, siis veel allapoole kerides lugeda kogu tema juttu inglise keeles.

1. PUHKA TEADLIKULT. Puhkepausil on uskumatult võimas mõju. Seepärast võta teadlikult iga 60 minuti tegutsemise järel pisike, 3–5 minuti pikkune puhkehetk. Niisugune hingetõmbepaus ja aja mahavõtmine suudavad maandada tunni jooksul sinusse koguneda jõudnud stressi, sinus ringi sebivad emotsioonid, alatasa pähe tulevad segavad mõtted. Kolm minutit 60-st ei kahanda ka töövõimet, pigem vastupidi – teevad su pea selgeks ja olemise värskeks.

2. LIIGUTA ENNAST. Liigutamine, kasvõi lühike jalutuskäik või sörgiring, kõrvaldab istumisest kehasse tekkinud umbesolemise ning paneb taas voolama hingamise ja energia. Just energia seiskumine on haiguste juurpõhjus. Liiguta end nii palju kui võimalik. Kasvõi kõnni kaks korda päevas, aga tavalisest veidi tempokamalt, et pulss kiiremini lööma hakkaks. Liigutamine aitab kehal end tervendada, uuendada ja taas eluenergiaga täita.

3. KALLISTA KÜMMET INIMEST. Kallistamise, ühtekuuluvus- ja lähedustunde ning enesega rahulolemise ja õnnetunde vahel on otsene seos. Kui ei usu, vaata täiskasvanut, keda pole lapsena kallistatud. Kallistades ühineb sinu süda teise inimese omaga. Luba endal tunda, et sa kuulud kuhugile, oled omaks võetud ning armastatud just sellisena, nagu sa oled – iseendana. Alusta koduste kallistamisega. Ja kui sul pole kedagi kallistada, kallista iseennast.

4. OLE SINA ISE. Neil, kes vibreerivad oma parimal sagedusel, pole mingit probleemi olla nemad ise. Mingil hetkel saab neile selgeks, et teistmoodi olla nad enam ei oskagi. Mingil hetkel jõuab neisse alistumine ning läbi selle alistumise tõuseb nende vibratsioon veelgi. Nende elus hakkab kõik avarduma. Et saada see, mida ihkad, ole sina ise. See tähendab kogeda maailma oma unikaalsel moel, lõpetada enda võrdlemine ja vastandamine teistega. 

5. NAERATA JA JÄLGI. Naeratus on kõige väekam joogaasend. Naeratades on iga energiakanal ja energiakeskus su kehas avatud ja toimekas. Naeratades, ja seejärel teadlikult elu kulgemist jälgides, liigud sa seisundisse, kus energia kasvab ning elu sulle imelisi võimalusi pakkuma hakkab. Naerata rohkem, hinga, vaata enda ümber, tunne oma elust rõõmu – ning tea, et kõike seda tehes su vibratsioon muudkui kasvab ja avardub.

6. KUULA MUUSIKAT. Muusika puudutab hinge, annab inspiratsiooni, toetab igal eluhetkel. Maailmas leidub lugu mistahes olukorra ja seisundi jaoks. Otsi üles need, mis aitavad sul luua küllust, tervist, armastust või saada üle rasketest aegadest. Tänapäeva võimalused oma pleilisti kokkupanemiseks on otsatud. Leia artistid, laulu- ja heliloojad, kelle muusika su olemusega vibreerib, su hinge kõnetab, sind puudutab ja inspireerib ning laseb sul end hästi tunda.

7. VALI KAASLASI. Sa oled seda nägu ja tegu nendega, kes su ümber on. Sa ei saa puhkeda õitsele sellena, kes sa tegelikult oled, kui liigud virisevate, hädaldavate, otsustusvõimetute, stressist kurnatute seltskonnas. Mingil hetkel pead sa võtma kokku vapruse ja laskma neil minna oma teed ning ümbritsema end nendega, kes sind innustavad, oskavad näha suuremat pilti, julgustavad sind olema enamat kui sa iial oled lubanud endal olla. See on kõigist seitmsest soovitusest kõige tähtsam.

Loe ka teisi Marika postitusi https://makarikamaa.wordpress.com/.

0 kommentaari